Als je een automatische weigeringsmail voor de aanvraag van je eerste loopbaancheque hebt ontvangen en nu weer dezelfde automatische weigeringsmail voor je tweede loopbaancheque ontvangt, doe je simpelweg het volgende:
Stuur onderstaande e-mail naar lb.cheque@vdab.be :
Onderwerp: Tweede Loopbaancheque
Beste VDAB,
Ik heb een vergelijkbare e-mail ontvangen bij de aanvraag van mijn eerste loopbaancheque. Toen heb ik aangetoond dat ik wel aanspraak maak en hebben jullie mij de eerste loopbaancheque toegekend. Zouden jullie a.u.b. de situatie kunnen nakijken in jullie systeem en me de betalingsgegevens doorsturen zodat ik de tweede loopbaancheque voor nog 4 uur loopbaanbegeleiding zo snel mogelijk kan bekomen?
Ik hoop van jullie de betalingsgegevens te ontvangen om verder te kunnen.
Met vriendelijke groeten
[Jouw naam]
Klantnummer: ____________ [overgenomen van de eerste loopbaancheque]
Na enkele dagen ontvang je een antwoord waarin wordt gevraagd € 40 (inclusief btw) te betalen voor de volgende vier uur loopbaanbegeleiding. Het is mogelijk dat de e-mail bij je spam belandt, controleer die dus. De e-mail wordt verzonden door Edenred (vdab@vdab.ve.edenred.info). Zodra die betaling is gebeurd en je de tweede loopbaancheque ontvangen hebt, klik dan hier om die te uploaden.
Mocht er zich een onvoorziene situatie voordoen, aarzel dan niet om OrientaEuro te contacteren via info@www.orientaeuro.be of 09/298.01.99 en we zullen ons best doen om je te helpen.
[/parallax]
[content id=”2125″]